Carthago C-Tourer T143 LE

Locatie Locatie
Geel
Slaapplaatsen Slaapplaatsen
2
Zitplaatsen Zitplaatsen
4
Onderstel Onderstel
Mercedes
Vermogen motor Vermogen motor
170pk
Motortype Motortype
2.2 TDCi
LxBxH LxBxH
7.06m x 2.34m x 2.95m
Opbouwtype Opbouwtype
Half-integraal
Bedtype achter Bedtype achter
Twin bedden
Maximaal toegelaten massa Maximaal toegelaten massa
4500kg
Vereist rijbewijs Vereist rijbewijs
B
C optioneel
MReferentienummer Referentienummer
65508
Laadvermogen Laadvermogen
Zie voetnoot [2]

Beschrijving

* De afbeeldingen kunnen mogelijk afwijken van de modellen opgesteld in onze showrooms te Geel en Wetteren.

Volledige uitrusting

Chassis
  • Automaat
  • Airco automatisch
  • LED-dagrijlichten
  • Cruise controle
  • Snelheidsbegrenzer
  • ABS
  • ESP
  • Tractie controle/Anti doorslip functie
  • Wegrijhulp op helling
  • Bumper in koetswerkkleur
  • Zwarte voorgrill
  • Alko-chassis
  • Breedspooras
Electra
  • Zonnepaneel
  • Lithium woonaccu
  • Omvormer 12V + 230V
  • Schotelantenne
  • TV
  • Tv-steun
  • Turboventilator
  • Trigas alarm
  • LED-binnenverlichting
  • USB stopcontact in woondeel
Slapen
  • Twinbed
Zitten
  • L-zithoek
  • Stoffen interieur
Verwarming en water
  • Truma Combi verw. Gas + 230V
  • Truma boiler - Gas + 230V
  • Truma digitaal bed. spaneel CP Plus
  • Gasbeveiliging - Monocontrol
  • Wintergeschikt

BPM-TAKS

LET OP: bij aankoop vanuit Nederland dient er steeds rekening gehouden te worden met de toevoeging van een BPM-taks bovenop de aankoopprijs.

Dit is de belasting van personenauto’s en motorrijtuigen. Meer informatie kan je terugvinden via deze link.

 

Wij ontzorgen 100%

Naast het regelen van de BPM-taks, zorgen wij ook voor een keuring, Nederlandse nummerplaat en inschrijving bij de Dienst Wegverkeer (RDW).

Neem contact op met een adviseur

Enthousiast over deze motorhome? Deel het met vrienden of familie.

Onder voorbehoud van drukfouten. Foto's en informatie zijn informatief en niet bindend.

[2] Het laadvermogen is sterk afhankelijk van de gekozen motorhome configuratie. Dit dient bijgevolg gesimuleerd te worden met inbegrip van opties/ accessoires. Bovendien is er een afwijking tussen de Europese berekeningsmethode (gelijkvormigheidsattest) t.o.v. de Belgische berekeningsmethode (ID-verslag Technische Keuring). Om toch een duidelijk beeld te krijgen van het laadvermogen is er de mogelijkheid om een simulatie te laten berekenen door een van onze verkoopadviseurs.