Benimar Cocoon 444
Catalogusprijs
€ 70.950
Basisprijs € 70.950
Jouw voordeel
€ 0
Beschrijving
- Nieuw model 2025
- Enorm grote garage
- Dwarsbed met L zithoek
Voor meer leefcomfort tijdens het reizen:
- Een zonnepaneel van 165W dat zorgt voor extra autonomie
- Remisverduistering in de cabine
- Turboventilator
- Een prachtig eco-leder interieur
- Dometic D-Lux dubbelglas ramen met verduistering
Voor meer rijcomfort tijdens het reizen:
- Airco in de bestuurderscabine voor optimaal rijcomfort
- Cruise control
- Lederen stuur en versnellingspook
- Radio-USB-DAB met stuurbediening en bluetooth
Volledige uitrusting
Onderstel
- Automaat
- Airco automatisch
- LED-dagrijlichten
- Mistlichten
- Cruise controle
- ABS
- ESP
- Traction +
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- 16" wielen
- Voorbumper in dezelfde kleur als de cabine
- Zwarte voorgrille met chroomaccenten
- Start&Stop
- Hill Start Assist
- Elektrische handrem
- Intilligente snelheidsassistent
- Snelheidsbordherkenning
- Rijstrookassistent
- Pre-collision assistent
- Parkeerhulp
- TPMS
Bestuurderscabine
- Achteruitrijcamera
- Radio met stuurbediening
- Cabinezetels met armsteunen
- Draaistoelen vooraan
- Draaistoelen in hoogte verstelbaar
- Dinette stoelen met ISOFIX
- Tafel met elektrische
- telescopische poot
Elektrische apparaten
- Tv-steun
Zit- en slaapplaatsen
- Dwarsbed
- Elektrisch hefbed voor 2 personen
- Verstelbaar achterbed
- USB-aansluiting in het slaapgedeelte
BPM-TAKS
LET OP: bij aankoop vanuit Nederland dient er steeds rekening gehouden te worden met de toevoeging van een BPM-taks bovenop de aankoopprijs.
Dit is de belasting van personenauto’s en motorrijtuigen. Meer informatie kan je terugvinden via deze link.
Wij ontzorgen 100%
Naast het regelen van de BPM-taks, zorgen wij ook voor een keuring, Nederlandse nummerplaat en inschrijving bij de Dienst Wegverkeer (RDW).
Neem contact op met een adviseur
Onder voorbehoud van drukfouten. Foto's en informatie zijn informatief en niet bindend.
[2] Het laadvermogen is sterk afhankelijk van de gekozen motorhome configuratie. Dit dient bijgevolg gesimuleerd te worden met inbegrip van opties/ accessoires. Bovendien is er een afwijking tussen de Europese berekeningsmethode (gelijkvormigheidsattest) t.o.v. de Belgische berekeningsmethode (ID-verslag Technische Keuring). Om toch een duidelijk beeld te krijgen van het laadvermogen is er de mogelijkheid om een simulatie te laten berekenen door een van onze verkoopadviseurs.
[2] Het laadvermogen is sterk afhankelijk van de gekozen motorhome configuratie. Dit dient bijgevolg gesimuleerd te worden met inbegrip van opties/ accessoires. Bovendien is er een afwijking tussen de Europese berekeningsmethode (gelijkvormigheidsattest) t.o.v. de Belgische berekeningsmethode (ID-verslag Technische Keuring). Om toch een duidelijk beeld te krijgen van het laadvermogen is er de mogelijkheid om een simulatie te laten berekenen door een van onze verkoopadviseurs.